hidup hanya sekali,so kite ENJOY mcm si comel bawah ni menari~

Wednesday, April 14, 2010

kerja.kerja, dan kerja.

oh noo..penat gila..serius lah.even kerja kat situ..aku terasa macam bibiks,ahaha.orang tak suruh aku dah buat.nak taw aku buat ape..?

masuk2..
-punch kad..
-dengar cara2 nak urus kedai.
-hafal lah part2 buku nih..banyak woo nak kena hafal.naseb bek kuat ingatan.aceceh.
-terus kemas barang2 dalam kedai.
sampai yang bersepah jadi kemas.wahh...bgus kan?
-ambil bulu ayam..lap semua barang..
-sapu.
-kemas lagi alat tulis
-bulu ayam lagi sekali.
-rehat ,makan KFC.macam kaya.padahal.aku bukan taw restoran mamak.
-sapu lagi.
- bulu ayam lagi.
-borak ngn staff pasal sekolah.
-bulu ayam lagi
-sapu lagi.
-kemas lagi.
-main2 kat tempat cashier..belajar lah nak tekan2.
-duduk.borak lagi
-dok main tulis..conteng2.
-customer datang...tp aku blurr alam agi.hahaha.
-eh..dah 6 30..punch out.balik
-tnggu akak aku mcm sengal.aku lagi sengal..pergi bg mesej kat no lame.mmg lah mesej tak smpai.
-7 40 baru amik aku.sengalllllllll..aku dah mati kepenatan.
-makan aiskrim mint plus keladi..borak2 ngn abg2 promoter.tapi muke cm gengster.ahaha.
-mengamok dlm kete..."kau lambat asal,,,?!!!!!"
-pastu gelak2..cakap.."bes arini jadi bibiks.."HAHAHHAHA
aku penat...arghhhh...tapi bes...hehe.


sekian..terima kasih membaca...muahh.AHAHA.

No comments:

Post a Comment