hidup hanya sekali,so kite ENJOY mcm si comel bawah ni menari~

Friday, April 16, 2010

marah?

best tak kena marah kawan2??
mestilah tak..
aku salu kena marah ngn ...nta..sape2 jelah.
tnye elok2 pon kena marah..guraw lagi kena marah...tgur kena marah..cakap sikit kena marah..
ape dia pkir aku ni tempat lepaskan marah ke?
tnye elok2 pon kena marah..
marah.marah marah.
tu je...
haih..=.=
sorilah ye..bukan nak cari gado pon..
tp kalau salu kena layan mcmtu..sape tak sakit hati kan..
amik berat salah..tak amik berat salah...
hm.whateverlah..asalkan kau bahagia...ye dakkk..
kau hepy kot marah aku..
kalau ko hepy..aku pon hepy jelah...

tak semua indah..tapi yang indah tu sentiasa hidup dalam kenangan.
kau buat lah ape yg kau rase buat kau happy..kau nak marah pon marah lah..sbb nant bila aku dah tade..kau dah tak boleh marah2 lagi dah..kan?? go on lah..

aku hepy tgk kau hepy..

No comments:

Post a Comment