hidup hanya sekali,so kite ENJOY mcm si comel bawah ni menari~

Tuesday, April 13, 2010

ntah le..

nak kata gembira..macam nak.nak kata sedih..macam tak..aku pon tak tahu lah nak cakap mcam mane..fes oklah.buat benda betol.tapi lama2.macam sama je.haih.ntah taktaw lah terpaksa ke tak or sumtink mcm nak jaga or whatso ever lah kan?aku tada lah nak cakap bukan2.cuma pelik bin ajaib.tapi sukalah jugak tapi taklah suka sangat sebab aku rasa mcm .....ntahla...taktaw lah..yang penting aku pelik.tu je nak luahkan..hm..i dont  know ape yg aku rasa skrg.haihhhhhhhh.tu yang susah tu kalau aku.ntah ape aku rase ntah...tp menyirap gak aku.tapi..ntahhhhhhhhhhh....doakan jelah  tak pelik..aminnn..

ye...pekjah mmg cmni.cacat.takbetol.tapi dia mmg baik.so taya banyak cakap.oke? dah dah.shhhh..shhh..

p/s:perasan tak bnyak tapi...
     TAPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...apekan daya.HAHAHA
     menyirap.jom minum sirap

No comments:

Post a Comment