hidup hanya sekali,so kite ENJOY mcm si comel bawah ni menari~

Saturday, April 17, 2010

RED GIANT!!!

ahaha.nak dengar berita sedih ke gembira??????

meh la..kita start cite sedih ek...

firstly..ni ha..fes tyme seumur hidup aku tgk bola kat stadium..sedih kan...hahaha.sampai nak kuar ayak mata darah dngr..aku baru nak minat bola!!!yeay!! aku minat bola oke!!! jgn main2 .hehe

mmg tak rugi aku beli tiket coz selangor mmg menang! 4 -1 wehh ngn perak..berbaloi.baloiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
bes sial..suka aku dok jerit2.mcm fucker.hahaha..dgn naim nyer..."citra..citra..bi sur'ah..bi sur'ah..mcm bongok je..dok main geli2 bontot ar..bes sial lepak ngn korang...!!really enjoy..!!
release tension aku dgn menjerit..HOARGHH!!! GOAL! GOAL!!!hahahaha.paling aku engat.pemain NO 10 pakai but wane pink..jambu mampuih..hahah..congrats ar selangor!!GOMO SELANGOR!!!!
reff macam cib cib!!berat sebelah..bukan sebelah dah..2 3 belah...hahah.padan muke kena.."REFF DI SHAH ALAM BATU,DI PAROI TULI.PEMUSNAH SELANGOR.."hahaha.amek kau..bertepek2 kena dgn kain rentang pjg gila babi.hahhah.padan muke..hahhah.best doe.selangor menang!!teruja aku..then kiteorg lepak restoran ..walamakk..makan satay panas..sedap gila..tanx kat semua...yeahh.enjoy!enjoy!!!aku nak pergi lagi..thanks nash..hantar aku n amik aku ngn yana...whoahhhh!!kalau tadek ko..tak dapek ha ku nengok..!!bes..kau bawak kete mmg macam gila lah...laju siall..perghhh..!!thumbs up lah weii!!!hahahah.trimas lah susah2 bawak kiteorg yang menyusahkan ni.hahahaha.kau mmg baik doe.sanggup tu...hahaha.shhh..jgn gtaw ain doe..kang ngamok dia ngn aku...aahahaha..besh.besh!!!HIDUP SELANGORRR!!!

yeahhhh!!!aku release tension...bes.bes.bes!!!

HAHAHHAHAHA..SELANGORRRRRRRRRRRRRRRRRRR ...THUMBS UP!!!

yaahhh..ape lagi..lepakkk sambil tgk BIG MOMMA!!!hahaha.


p/s:thanks sgt2 ka nash yg sanggup bawak aku ngn yana.hahaha.sangat2 appreaciate!!hahaa.
  nant video aku upload ar eh..skunk malaih..hehe.nantikan...kihkihkih XD


No comments:

Post a Comment