hidup hanya sekali,so kite ENJOY mcm si comel bawah ni menari~

Wednesday, April 21, 2010

WTFishhhh!!

hahaha.customers datang....

customer: kat sini ade mikroskop tak?
aku:(dengan selamba..)ade.sambil jalan tunjukkan tempat..
customer:mane eh?
aku:(pergi tunjuk magnifier glass..customer dah gelak2.aku still buat muka selamba badak aku..)
customer:pergi depan..then supervisor aku ckap tade jual pon kat sini..

aku:gelak gila gaban...bodos...apehal aku boleh lupa microskp!!!?wthell!!

hahahah
aku dah guling2 dah kat lantai.nak tutp malu..dah takleh dah...hahaahahaha...kuat gilak aku gelak..

apekan daye...kat sekolah dulu..jarang pegg microskop.hehe..sampai dah lupa dah bntuk..dah terng2 kat kotak tu magnifier glass..ape ke baghal sgt aku ni...HAHAHHA.

ha!!korang nak kutuk akuh lah tuuu...adehh..malu..malu...tp aku rse lawak gila..macam pffttt..

No comments:

Post a Comment